FAQ – časté dotazy

OBECNÉ

“Je Combat Arms ZADARMO??”
Ano je zadarmo. Pokud ovšem chcete koupit nestandartní zbraň nebo službu v “modu” BLACK MARKET, platí se reálnými penězi. Nebojte se. Většina zbraní, věcí  má pouze kosmetický charakter. Některé ne, ale zase nejsou příliš předimenzovány.

“Jaké jsou požadavky na hardware?”
system_requirment

ERRORS  – nechce vás to pustit do hry a pořád vám to píše:

“ErrorCode= -60, Downloading failed.(10113, 12016)”
Tento error může znamenat dočasné překročení limitu trafiku nebo mohou být přecpány severy. Chvilku počkej a zkus znovu. Nebo tvůj antivirus a firewall mohou blokovat spojení. Ujisti se, že CA máš povoleno v obou programech. Pokud nic nepomůže pošli LOG soubor na Support Nexonu. LOG najdeš: Windows 98 : {SystemDrive}:\ProgramFiles\NexonEU\NGM\NGM.log – Windows 2000/XP : {SystemDrive}:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NexonEU\NGM\NGM.log – Windows VISTA : {SystemDrive}:\ProgramData\NexonEU\NGM\NGM.log

Když se ukáže okno “Version Checking” a potom se nic neděje:
Stává se, že server, který má na starost updaty je dočasně neaktivní nebo když se tvůj klient nesprávně připojí. Nexon stále hledá důvody tohoto problému.

“ErrorCode= -20”
Máš poškozená data hry. Zkus znovu stáhnout a naistalovat Combat Arms.

“ErrorCode= -14
Je to kvůli nestabilitě sítě nebo přetažení trafiku uživatele. Zkus restartovat počítač. Pokud to nepomáhá, je to možná blokací firewallu nebo antiviru. Další možnost je zase nové stáhnutí hry a reinstall.

“ErrorCode= -13”
Je to kvůli nestabilitě sítě nebo přetažení trafiku uživatele. Zkus restartovat počítač. Pokud to nepomůže, vymaž Dočasné soubory (Temporary Internet Files) z Internet Exploreru – Nástroje – Možnosti Internetu – Obecné –  Odstranit. Potom znovu stáhněte CA. Uživatelé FireFoxu – Nástroje – Vymazat důvěrná data a znovu stáhnout CA.

ErrorCode= -12″
Tahle chyba naskočí, pokud hra nenalezne .exe soubor. Zkus restartovat. Pokud nic nebude fungovat, zase stáhnout a reinstall.

“ErrorCode= -11”
Máš zastaralé DirectX. Stáhněte novou verzi DirecX.

“ErrorCode= -10”
Dočasná chyba. Restartujte počítač.

“ErrorCode= -50”
Stažená data mohla být poškozena. Restartuj systém a zkuste znovu. Zkuste stejně jako u erroru 13 vymazat data z browserů, zase stáhnout  reistallovat. Pokud používáš nějaké stahovací managery nebo nějakým způsobem akceleruješ stahování, je doporučeno vše vypnout a stáhnout CA bez toho.

“ErrorCode= -30/31”
Tohle znamená, že data CA jsou poškozena a není možné hru rozjet. Tvůj systém může být i nestabilní.Restartovat… pokud nepomůže… stáhnout CA a reinstall

“ErrorCode= -60/10060  nebo  -2/10060”
Tento error může znamenat dočasné překročení limitu trafiku nebo mohou být přecpány servery. Také je možné, že zrovna probíhá údržba serverů. Chvilku počkej a zkus znovu. Nebo tvůj antivirus a firewall mohou blokovat spojení. Ujisti se, že CA máš povoleno v obou programech. (stalo se mi to i při update serverů)

“ErrorCode= -40”
Data instalace jsou poškozená. Znovu stáhnout CA a reinstallovat. (Postupuj stejně jako u  erroru 13!)

“ErrorCode= PI, 30004”
Tvůj účet je zablokovaný adminem kvůli porušení podmínek (tedy BAN)

“ErrorCode= -22/30022”
Combat Arms Europe můžete hrát pouze v Evropě, východní Asii a Africe. Pokud žiješ mimo tyto území (např. USA), uvidíš tenhle kód. Nezoufejte! Stáhni si  USA verzi zde –  Nexon America homepage nebo EU verzi zde – NEXON EUROPE

“Error ,,Unable to load ltmsg.dll.”
START-SPUSTIT-napis “msconfig” – Služby a vypni/zruš volbu: Logitech Process Monitor – RESTART. Pokud ani tohle nezabere (asi je to pro případ, že máš jenom Logitech monitor), ještě jsem se dočetl, že bys měl mít WinXP + SP3 (ale i já měl předtím SP2…) Další možnost: Odinstaluj CA a naistaluj to v SAFE modu windows (restart PC a stiskni F8 nebo F11 – měl by jet safe mod – nebo to prostě vypni až se budou načítat a ono ti to potom dá na výběr samo .)) Jiná možnost. Stiskni CTRL+ALT+DEL a koukni, jestli ti neběží náhodou proces: Engine.exe a vypni ho.

Ostatní errory:
pokud nepomůže ani opětovná reinstalace atd… zkus ještě toto:  ujisti se, že máš ve firewallu/routeru povoleny tyhle porty: 36567, 37466, 47611,10001. Taky se ujisti, že jsou povoleny tyto soubory (v CA adr.) combatarms.exe, engine.exe a nmservice.exe. Pokud máš Visty, měl bys být administrator.

POKUD JSI NENAŠEL TO CO HLEDÁŠ… PIŠ NA FORUM ZDE