Domů > WEBnews > CZSK eventu 2 – VÝSLEDKY

CZSK eventu 2 – VÝSLEDKY

Druhý event se nesl trochu ve znamení nepříjemností. Především došlo ke kicku “strakyho”  kvůli podezdření ze speedhacku. Myslím, že jeho vysvětlení v komentářích se mi zdá věrohodné a proto ho za hackera určitě nepovažuji – i body tomu nasvědčují (bez urážky). Tady je moc hezky vidět, jak působí rozlezlí hackeři v CA na psychiku všech hráčů, mě nevyjímaje. Jdeme dál… v první mapě Junk Flea je zapomněl nastavit kills na 140, ale to snad nebyla pohroma, protože Junk Flea byl vážně masakr a nejedno KD šlo výrazně dolů (start a už to lítalo z m23 jako vajíčka na Paroubka). Účast byla opět maximální a po založení místnosti trvalo pouze 3s než se zaplnila (jak jinak zase z 85% ze členů SkCz Arms). V budoucnu mám v hlavě nápad na jiné podmínky pro tento event – třeba omezení ohledně hodnosti, aby měli šanci si zasoutěžit i jiní, méně zkušenější hráči. Uvidíme, možností je spousta. A teď… jak už jistě víte, borečkem,  který vyhrál CZSK event 2 se stává… tramtadadáá:  MCD-Slavia….

Mimochodem… přístí EVENT je jen na vás, v průběhu týdne zde nahodím anketu, jakou mapu budete chtít v příštím eventu a první 3 tam budou.

Vysvětlivky: * – hráč vynechal jednu hru a EXP+ – hráč měl EXP+ a tento výsledek se nepočítá.

Pořadí Nick ve hře Body
1. MCD-Slavia 374
2. Dlhy44 348
3. cacn 331
4. Danycz 328
5. Ajvngou 318
6. shura 315
7. Wooddy 309
8. freezemanSVK 300
9. recr 290
10. x_wampire_x 279
11. Radek00774 249
12. VVASIL1 243
13. Dlevda 212
14. OldKiller 190*
15. GetFaster 171*
16. straky 114*
17. Blaster2x 91*, EXP+

Screeny pro kontrolu (klikni pro zvětšení):



WEBnews

Komentáře (57) Zpětné odkazy (0) Zanechte komentářNepište sprostá slova, jinak to jde automaticky do spamu. Zpětný odkaz
  1. 21.02.2024 na 04:34 | #1

    ยูฟ่า789 เว็บแทงบอลที่ใหญ่ และการเงินมั่นคงที่สุด สล็อตออนไลน์ ไม่มีขั้นต่ำ ใช้ทุนน้อย เล่นได้ทุกเกม

  2. Pashaak
    16.10.2009 na 03:23 | #2

    Kuličky jsou fajn, člověka to nestojí takový nervy. 😀

  3. byvali jankepe :)
    15.10.2009 na 18:29 | #3

    @Lujgy
    -ja som nic zle o gulickach nepovedal 🙂 iba ze ich hrava 🙂 ked si nane tak spomenul 🙂 -ked nieco napisem nebudem to vracat spet a nedudem sa potom ospravedlnovat za to -a stym vekom asi nieco na to bude :):) 🙂 🙂 ale ked ta to tak napadlo .presiel si asi tiez niecim takym 🙂

  4. straky
    15.10.2009 na 15:57 | #4

    @MCD-Slavia
    to si vazne nevzpominam ze bych nejak kolem tebe pobyhal tvuj granatomet mne sejmul hned na respu a fakt mne sere ze si myslys ze jsem mnel hack hraju uz dost dlouho nemyslim tuhle hru,ale celkove hry a nikdy jsem chety nepouzival a s prohru nemam zadnej problem hold mne to jednou jde a pak treba trikrat ne a hlavu jsi stoho nedelam hraju pro zabavu nedokazuji si hrou velikost sveho prirozeni.Treba si spolu jednou zahrajem a uznas ze nic nepouzivam.

  5. Lujgy
    15.10.2009 na 15:36 | #5

    @byvali jankepe 🙂
    – na gulickach nieje nic zle
    – tym ze si nenapisal nikde sorry by som sa nechvalil
    – a vek by som aj tak povedal ze je okolo 15(ak nie fyzicky tak dusevne urcite)

  6. byvali jankepe :)
    15.10.2009 na 14:51 | #6

    @Lujgy
    ukaz mi jedno slovo kde som napisal nieco take ako sorry prepacte alebo take nieco ..mas bujne zmyslanie sa mi tak zda 🙂 napisal som som iba ze to nema zmysel .. a lujgy: a co sa tyka toho ze sa snazim vyvliest to isto nie ..ale mozem pokracovat ..mne to problem neroby 🙂 lebo by sme isly proti muru 🙂 🙂 🙂 aa este stymy gulickami ..mas uz vtom prax sak ?? verim tomu ze po veceroch to drtis 😀

  7. Lujgy
    15.10.2009 na 07:23 | #7

    @Pashaak
    on sa neospravedlnuje len sa z toho snazi vyvliect tym ze uz to nechce rozoberat 🙂

  8. Pashaak
    15.10.2009 na 03:35 | #8

    Lujgy: Děkuji, o nic jiného mi v podstatě nešlo, protože toto už opravdu není normální.

    Jankepe: My se “do řití jebat nemusíme” nemáme to zapotřebí. Kam někdo z nás přijde, tam jsme. Jestli máš mindrák z toho, že se náš klan pohybuje na více místech, doporučuju smířit se s touto skutečností, nebo jít hrát něco jiného… (třeba kuličky). Mimochodem, sepsat tu v několika příspěvkách tunu hnoje a pak se za to zkoušet omlouvat je trochu legrační.

  9. MCD-Slavia
    14.10.2009 na 20:17 | #9

    to straky: Asi ti ty hacky lezou na mozek rikas ze jsme se v kole nepotkali ale ze si me trikrat obhech dokola a až napoctvrte jsem te se stestim trefil si asi nepamatujes vid ? pak komu paranoja leze na mozek. A nezapomen ze to neni jen muj nazor ja te votovat nezacal. Myslim si o tobě sve co si myslí ostatní je na nich. dobra rada pro tebe
    : kdyz neuneses prohru a musis hackovat tak radsi nehraj

  10. byvali jankepe :)
    14.10.2009 na 12:31 | #10

    hosi takto : kaslem uz na to popisalo sa co sa popisalo nieco so som popisal som nemusel napisat ale ..napisal..hlave proti skczarms ..ale ale v niecom som mal isto pravdu ….

  11. byvali jankepe :)
    14.10.2009 na 08:19 | #11

    @Lujgy
    20

  12. Lujgy
    14.10.2009 na 06:23 | #12

    @byvali jankepe 🙂
    No to uz hadam stacilo s tym osocovanim!!! Strasne by ma zaujimal tvoj vek lebo rozumny dialog sa s tebou zjavne viest neda len tu kazdeho urazas.

  13. byvali jankepe :)
    13.10.2009 na 22:59 | #13

    @Pashaak
    hmm stym 10 myslim ze nemas pravdu je mozne ze sa pripoja isto aj z vasko klanu lebo vy sa jebete do kazdej rite kde je to len mozne .. ale ako si povedal můj názor a v žádném případě ho nikomu nebudu vnucovat. 😀 😀 😀 😀

  14. Pashaak
    13.10.2009 na 22:13 | #14

    Nemyslím si, že je Goody blbý (ať už bez urážky či z urážkou). Ale je to jen můj názor a v žádném případě ho nikomu nebudu vnucovat. 😀 Kdyby zamčení diskuse probíhalo tak jako zamčení topicu na fóru, šlo by o to, že všichni příspěvky zobrazí, ale nikdo už nebude moci přílívat benzín do ohně. Jinak aby se pro příště předešlo těmto diskusím, můžou se třeba nejprve připojit ti 2-3 hráči, chvíli počkat a poté místnost doplní náš klan, ale podle mě to dopadne naprosto stejně, jen se to o 10 minut protáhne. 😀

  15. byvali jankepe :)
    13.10.2009 na 18:56 | #15

    @Goody-CZ
    aj ja suhlasim serem na to lebo to nema zmysle ………a otom toceni ..ja neviem ci uz si taky blby (bez urazky )ale sa len robis…a este pls mi povec ako by si cle uzamknut tuto miesnost co si pisal hore ..pre koho by bola otvorena ..potom

  16. Goody-CZ
    13.10.2009 na 18:53 | #16

    ja bych to uz ukoncil. bude novej event a dal bych to neresil. jen nevim proc by se melo vse tocit okolo nas?

  17. byvali jankepe :)
    13.10.2009 na 18:04 | #17

    @Goody-CZ
    ja stebou suhlasim ..ja nemam proti vasmu klanu nic poznam tam super ludi ale niekory by sa mali dat liecit a asi aj ja ked mam pravdu povedat ..mne len vadi to ze :SETKO SA TOCI IBA KOLO VAS..A este pre koho by si tocle nechat otvorene potom ked sa to uznamkne ..

  18. Goody-CZ
    13.10.2009 na 17:50 | #18

    nevim zda se tu chcete hadat a nebo nas chcete nadale spinit. ale rek bych ze by se to tu melo zamknout nez se to priostri. to ze mame orla na ramenu nic neznamena. si ho poridte taky a uz prestante brecet ze mame neco navic oproti vam….

    Ajve: jde to nejak uzamnkout? jen to bude horsi a horsi pokud nekdo vcas nezasahne

  19. byvali jankepe :)
    13.10.2009 na 17:47 | #19

    @John-el
    ja ta milujem konecne niekto ..kto sa odvazi nieco povedat ..

  20. John-el
    13.10.2009 na 16:18 | #20

    za to ze tych 95.5% nema za menom dajaku hlavu orla ci co to je neznamena ze su nuly lamy alebo ze nevedia hrat vsak by sme vas kedykolvek rozbit mohly:D

  21. byvali jankepe :)
    13.10.2009 na 14:15 | #21

    @Lujgy
    100 ludi 100 chuti…

  22. Lujgy
    13.10.2009 na 11:25 | #22

    Strasne zaujimave citanie.

    Axer: ten prvy prispevok bol dost urazlivy a stalo by za to aspon povedat prepac tym ktorych sa to dotklo. A ked uz by si dal ten event len pre hracov CZSK arms tak to akoze Ajv zalozi roomku a potom ho kickente? 😀

    byvali jankepe :): Tvoj postoj sa mi velmi nepaci. Urcovat co je fer a co nie sa mi nezda na mieste. Hranim len so zakladnymi zbranami hra straca na zabave. Aj mna stve ked sa niekto ohana v Death Roome granatometom ale je to sucat hry. To rovno mozes povedat ze aby to bolo fer tak kazdy si musi podtaktovat procesor a vybrat RAMku aby to vsetkym sekalo rovnako, aby to bolo fer.

    Blaster2x Ajvngou: nebudte taky tajnostkarsky a povecte nad akymi zmenami to uvazujete…viac hlav, viac vymysli(vyprodukuje viac chyb)…

    Thull: suhlasim s tebou…viac eventou by som ocenil ale to by bol napor na organizatora ale napad ze by sa konal vzdy stvrtok a sobotu mi vyhovuje lebo mam pocit ze sk to bude iba jeden den, kazdy bude bojovat za vikend a to sa mne neda a ja som velky egojista takze som aj za stvrtok 🙂

  23. byvali jankepe
    13.10.2009 na 11:15 | #23

    mas pravdu nepovedal ze nuly ale ze lamy..myslim ze velky rozdiel to neni …. co sa tyka hracov kolko vas je to neviemm..a mas pravdu vtom ze by mala bit demokracia ..ale mna stve len to ze setko sa toci okolo vas vi to mate setko po palcom iny nemaju taku moznost bolo aj pisane .ze hracaby vy sa aj pripojili aj s mojho klanu by sa pripojili len ide oto ze .vy to riadine vas sa tam pirhlasi priklad 15 a ostatnych s inych klanou len 2-3 hraci ..myslim ze si clekom slusny hrac videl som ta hrat ..a preto si myslim ze by by treba das sancu aj inym hracov mozno co niesu az v takej kvalite ako vy ..ved staci sa pozret hore na tabulku .. boloto o dvoch troch hracoh ..a a myzlim si ze bolo by zaujmavejsie keby to bolo vyrovnane ..ze raz je prvy a raz posledy :)..a co sa tyka co pisal blaster uplne snim suhlasim ten specialista tam nepatri si myslim osobne ..pani vy coto mate te dve tri hry bez toho vydrzite nie ?a co sa tyka 2 mesnosti …to nebude dobry napad ..//naozaj najlepsie asi len podla toho ratia raz nech idu napr ty co maju ratio cca 1.00 a potom nech maju ty co maju 1.50 stymy hodnostami to nema nic spolocne tosom ja prehnal ..nezalezi na hodnosti ako je dobry alebo zly ..len na tom ratiou si myslim ..no je tu dlhe ako frass tak sorry ale napisal so to uz spolocne ..cize takze tak no .

  24. costema
    13.10.2009 na 05:01 | #24

    Jak píšeš… Je to o zájmu a o času. A u Vás v klanu ho mají všichni dle hodností móře 😀 . To je strašná prdel to čtení. Vy se asi moc doma nevykecáte co? 😀

  25. Pashaak
    13.10.2009 na 02:27 | #25

    @byvali jankepe 🙂
    Ty jsi to možná napsal jen pro Goodyho, ale co jsem pročítal více příspěvků zde i na ostatních diskusích k tomuto tématu, nejsi zdaleka jediný, komu vadí naše převaha. Svým druhým příspěvkem to Axer uvedl na pravou míru víc než dost. Jen bych k tomu dodal jednu věc. Je zvláštní, že ty 4,5% komunity jsou nejrychlejší a ucpou místnost okamžitě po založení. Ostatní se v klidu o pár minut později kouknou jestli se něco neděje a tim to hasne. Asi je to hlavně o tom zájmu. První event jsem hrál, protože byl čas. Můj zájem o věc byl takovej, že jsem 3 minuty před sedmou hnil na domluvenym serveru a do místnosti jsem vletěl jako druhej cca 3 vteřiny poté, co jí Ajvn založil. Scházelo se to tak 2 minuty a každý mohl v tomto čase kdykoli předběhnout někoho jiného (nikdo k tomu nepotřeboval opeřence na rukávu :D). Zájem o event dělá hodně a když bude někdo v 19:05 nahazovat hru na 3. pokus, nemůže se divit, že banda specialistů s opeřenci na rukávech, kteří hrají už od oběda ho předběhne. 😀

  26. Thull
    12.10.2009 na 23:48 | #26

    tahle diskuze se rozjela zcela jiným směrem, czsk – blbost aby se omezovali, jsou to CZ a SK hráči – jsou, a je jedno jestli maj u svýho jména znak a jméno klanu nebo jestli jsou normal hráči – jsou to furt jen hráči…prostě jich je akorát hodně. A co se týče 2 roomu? To můžem rovnou dát 2 výtěze, a nebo prostě CZSK ELIMINATION častěji!!! Věřím že je těžký to zorganizovat ale třeba čtvrtek a sobota večer a už by bylo míň problémů.

  27. blaster2x
    12.10.2009 na 23:46 | #27

    Prebrali sme to z ajvngovom a Axer ma pravdu ci uz niekto chce alebo nechce ale nebudu sa robit ziadne diskriminacie aj ked hracov od SkCz Arms bolo pre jednu miestnost viac nez dost tak sa nebude obmedzovat pocet hracov z klanu ale pri dalsom evente bude urobena zmena.Axer to podal v prvom prispevku od ruky ale uz viem ze to bolo myslene inak a v druhom prispevku to vysvetlil blizsie.
    Neviem ci je nutne sa tu hadat o tom ci niekto pouziva taku alebo taku zbran, je ale pravda ze specialist sam o sebe ma vyhodu ci uz z granatometom alebo bez tiez ho osobne nepodporujem ale ako kazdi hrac combat arms som si na to zvykol a ked vidim M32 tak tiez mam k tomu zaporny vstah tak ako velke % ludi ktori sa na to stazuje preto budu eventy do buducna trochu delene inak a budeme sa snazit aby to kazdemu vyhovovalo.

  28. Axer
    12.10.2009 na 23:27 | #28

    Som nepísal že ste nuly…….A čo sa týka obmedzenie pre hráčov môjho klanu v evente: Počet hráčov V čr a sr je viac ako 1500, počet hráčov v SKCZ arms je asi 65 čo je cca. 4.5% celkového počtu. Myslím si že je trápne ak sa má aj tých 4,5% hráčov ešte obmedziť len preto že sú v klane….Demokratické a antidiskriminačné princípy by mali byť zachovalé. Už pred eventom bolo písané že kto skor príde tak skôr berie. Že je zvyšných 95,5% hráčov pomalších už nie je naša vina. A nemyslím že dve miestnosti túto vec vyriešia, v jednej budu slabší hráči ako v druhej a zas tu budú hádky že ten kto to vyhral to mal lahšie a pod. Ja som za to aby tento model zostal zochovalý.

  29. byvali jankepe :)
    12.10.2009 na 22:54 | #29

    @Pashaak
    ou sorry ja som to napisal pre goody ze sa ako navazam dovas a nei to naopak ??ved citaj co napisal axer sme 0 obycajne 0 zato ze nename znak toho operenca ..

  30. byvali jankepe :)
    12.10.2009 na 22:52 | #30

    @Goody-CZ
    jo to mas pravdu pobavime ..co sa tyka zbrani som ako je g36 to som nepovedat ani slovo to si povedal ty so si moze dovotit kazdy obetovat okolo 950gp ci kolko stoji .myslel som to u veci co si ludia niektory mozno nemozu dovotit a beru hru 4fun ale asi ty ked si to kupujes tak musis byt nieco viac ako sme mi…:/..ale co uz to je tvoj svet a zi si do dalej ja ti ho kazit nebudem ..a ja sa nenavzam do vas skor vy do nas ty co nemaju ten znak orla ci kery operenec to je ..ved si precitaj co napisal axer o nas ..sme 0 …a klan som urazit zase nechcel bolo to myslene vseobecne ..

  31. Pashaak
    12.10.2009 na 22:41 | #31

    Ale na druhou stranu, když to tady tak čtu, řikam si jestli některým z vás není trochu trapné zkoušet se vozit po našem klanu a jeho hráčích, jen kvůli tomu, že jste přišli později, nebo si nemůžete dovolit lepší výbavu, či z jakého vlastně důvodu. Než tu někdo začne rozebírat i mě, podotkl bych, že s Viper jsem hrál 2 dny, když jsem jí vytáh z eventu, to bylo vše. Je ale každého věc s čim bude běhat a některé ty řeči, se mi tu zrovna moc nelíbí.

  32. Goody-CZ
    12.10.2009 na 22:34 | #32

    hihi ja se este ted vecer pobavim. ja nemachruju, este sem u nas nepotkal nikoho kdo by si rikal sem SKCZ kdo je vic… trosku se pohybujes asi v jinem svete. Ajvngou zalozil event, poradne si precti pravidla a jediny zakaz je exp+ cili tu brecis ze nekdo pouziva to co ty nemas. a nerikej ze to neni pravda, nikde neni zakaz mit specialistu, M32 a nebo cokoli jineho. Tak az si to prectes tak teprve napis co je fer a nefer. Tak ok ja nebudu mit specialistu, ale zase nechci aby pro ti mne pouzivali G36, na death roomu aby nepouzivali granaty… to je fer?

  33. byvali jankepe :)
    12.10.2009 na 22:22 | #33

    @Goody-CZ
    aa este doplnym brecet nebudu vtom ta asi sklamem

  34. byvali jankepe :)
    12.10.2009 na 22:21 | #34

    @Goody-CZ
    ty si ma nepochopil …. ale ok ..aj pre takych ako si TY musi slnko svietit a mesiac zapadat ..co uz …je podla teba fer ze ty mas hovno a niekto ma milion ??? ja viem ze to prirovanie sa ktomu nehodi .. ja viem ne neni fer obmezovat hracov co maju ..m32 (granatomet) alebo tych coldemanov ..na serveroch si stym hraj kolko ces ..ale aspon keby si bol ohladuplny voci inym tak si tam das klaicku postavu a zahras snou.. ale ty nemas byt preco ohladuplny ..ved si SKCZarms setko sa toci okolo teba a to je setko ty si majster sveta … co poviete vy to plati …mi sme len hovna co nemozu povedat nicc ..ne namem pravo povedat svoj nazor na to elimination ..a vratim sa ktomu hore co si pisal … myslene tak ze urobit jeden elimination napr pre tych co nemaju ratio pomali 2.30 alebo co nemaju rank pomali 1lt ..vies aj mne sa hra dobre poroti takym co maju ratio 0.50 ale pre nich to moc neni stastne … je pekne ekd si clovek povie ……a dalsom milty kill ako ked si ma povedat ze ma skoretam pomali 6:21 je to rozdiell.cize ak sa to nema tocit iba o par hracoh co su dobry ..tak by sa to malo troska smenit …sorry zase za ten sloch …a sry za chyby ..

  35. straky
    12.10.2009 na 22:07 | #35

    @MCD-Slavia
    konkretne spolu jsme se v tom kole ani nepotkali jelikoz to bylo na zacatku a ani jsem se nedostal z respu trefil jsem 2 lidi a to pouze granatem a jeden snich dal hlasovat tod vse a pak jsi mne ty zacal osocovat ze ma speed hack takze se nad sebou zamysli neurazej mne s hackovani a radeji neco udelej se svou paranojou.

  36. Goody-CZ
    12.10.2009 na 21:33 | #36

    Tak se taky zapojim myslenka omezit na hodnost, zbrane a pod se nehodi k tomu to nazvu CZ SK Elimination Event. pokud chcete nejake omezeni tak zalozte novej event. protoze to zase neni fer vuci ostatnim, ze se zlatym/stribrnym I nemuzou na event, Ickari kupujou vipery za GP a musi si na ne vydelat tak proc zakazovat. takovyhle debaty sou o hovne. Ajvngou dal jasna pravidla zadne omezeni a tak =kdo driv prijde ten hraje= pochopite tuhle vetu? nebo hodlate brecet ze vas nekdo predbehl?

  37. KaenMcRyan
    12.10.2009 na 20:04 | #37

    Meli byste to prestat hrat… Trochu si ulevit, treba u south parku.

  38. MCD-Slavia
    12.10.2009 na 19:50 | #38

    Zdravím jenom, abych nebyl za toho špatného jenom já tak na svojí obhajobu o starkym jsem jenom vyslovil můj názor na konfeře a byl votovaný ale né mnou já přidal hlas F5, že je to speedhacker což si myslím pořád jelikož vím jak dokáže být rychlá light vest se šátkem, přece jenom mám pár expů už nahraných, ale to jak byl rychlý on bohužel podle mého názoru to nebyla jenom vesta a satek. Dá se hackovat tak aby to ostatní nepoznali, ale pokud někdo ví jakou co má rychlost pozná to dokonale a téměř s jistotou. Toť můj názor a myslím si že nebudu jediný.

  39. byvali jankepe :)
    12.10.2009 na 19:25 | #39

    zdravim pani .. aj ked ja sa moc nezapajam do aktivit na vasej stranke ..nemam problem sa zucastnit aktivitach co sa tyka toho czsk elimination …ale ked tam pride niekto a vidim takmer 15 hracov cz sk arms co su na skype co su zohraty kazdy vie kde co ma hrat ,je to tazke a myslim ze to nehovorim iba ja ..a aj ked nisom dobry hrac a mylim ze ani slaby taky priemer …a ak ma povedat pravdu radsej tam nepojdem ako tam dostat na frak ..s kazdeho miesta kde sa iba pozrem ..a este necem vam do toho hundrat .ale malo by to byt obmezene rartion a hodnostami … a zbanami ..ked niekto stoji na miste s m32 napr na death roome pri dverach alebo niedke inde tak nema sancu … ja to kolo hravam stale ..a viem ze to neni ferr pre inych hracov …ked sa niedke zakepmi ak to tak mozem povedat a nepohne sa stoho miesta tak kim niekto ho zabije tak on zabije 5-6 ludi a to neni fer (aj ked ani zivot neni fer 🙂 ) si myslim ..malo by to byt pre setkych rovnake ja by som navrhoval setci zo zakladnou zbranou stomu m41 ci aka to je jeden granat a to je setko ..a ziadny ten coldenam viper alebo skorpion co si kupuju ty debily len preto aby bolo nieco viac a vtedy by to bolo fayr play …to ako v hokeji jeden ty ma hokejky a jeden nie .. sorry za ten sloch a za niektore vyrazi ale ine ma nenapadali ,,a este axer .co si pisal o tom ze sme lami a ze by to malo byt pre hracov czsk arms .. 🙂 ty to nemas asi vhlave poriadku mas asi dake komplexi …cize daj si pauzu ….

  40. Thull
    12.10.2009 na 18:30 | #40

    Jooo knife only 😀 bude se kuchat pánové, to by byl mazec

  41. Pashaak
    12.10.2009 na 17:51 | #41

    Rád bych se omluvil jménem našeho klanu za to co tu vytvořil Axer. Předpokládam, že to opravdu nemyslel vážně a budu rád když už se to nebude opakovat. Je třeba si uvědomit, že i my máme hráče, kteří nosí naše logo na rukávu a nejsou zrovna mezi elitou. Nevím, proč by se na toto měl brát ohled. Hrát může kdokoli, kdo se zrovna připojí, nezáleží na tom jak hraje. Vytahovat se na někoho s horším K/D je ubohost!!!

    S obsazením našeho klanu při eventu se bohužel není čemu divit vzhledem k tomu, že máme spoustu aktivních hráčů a většina z nich sleduje i tyto stránky. Myslím, že 2 místnosti by to alespoň částečně vyřešily, ale když to tak sleduju, tak pak dojde k dohadům typu: “Kdybych hrál vedle, byl bych na tom líp….” 😀

  42. blaster2x
    12.10.2009 na 17:10 | #42

    costema: naozaj neviem z akeho dovodu by si sa mal navazat do shuru za to ze dojde k vymene stran, ked dochadza k vymene stran tak bud z dovodu ze hrac z mietnosti vypadne alebo sa z niekym dohodne na vymene strany ale ani jedno ani druhe nieje proti pravidlam eventu.Ked niekto pride a nehra tu hru poctivo tak to by ti zrejme prekazalo menej ako toto, co sa ukazalo aj pri istom dotycnom ktori v evente bol a nemal o cistej hre ani ponatia a hlasovala iba cast ludi za jeho vyhodenie.

    Axer: nabuduce sa kontroluj co pises pretoze event je pre kazdeho bez ohladu na to ci je hrac lepsi alebo horsi ako ten druhy a taktiez bez ohladu na clan v ktorom sa nachadza alebo nenachadza.

    Pre kazdeho platia pravidla ktore sa tu nachadzaju, pokial ma niekto pripomienky typu ze sa niekto presunul z jednej strany na druhu alebo na zbrane ktore sa mohli alebo nemohli pouzivat tak to sa nebude brat do uvahy.

    S tym velkym poctom hracov od SkCz Arms v eventoch sa budeme snazit obmedzit ale kazdi musi pochopit ze vytcorenie dvoch miestnosti je trosku problem vzhladom na scitanie vysledkov EXP.Ale v budom evente urcite par zmien bude…

  43. 12.10.2009 na 16:42 | #43

    Díky borci za postřehy a komentáře… s Blasterem2x řádně probereme vaše výtky a něco s tím uděláme. Zřejmě hlavně dojde i k nějakému omezení (zbraní) – možná příští event bude PISTOL ONLY… možná…

  44. Canderous
    12.10.2009 na 16:28 | #44

    Ajvne věřím že druhej CZ SK Event byl bezva, ale PŘÍŠTĚ AŤ JSOU 2 MÍSTNOSTI!!!Tolik jsem se těšil, že si bezva zahraju a poznám nový combaťáky s czsk komunity, jenomže jsem se tam nevešel:( chtělo by se to domluvit třeba s blasterem, protože těch co se nedostalo do místnosti bylo poměrně hodně, tak asi půlka další místnosti+bych ještě pozval kámoše=další plná místnost. Tímto žádá u příštího eventu 2 místnosti

  45. alescz
    12.10.2009 na 16:24 | #45

    Naprosto souhlasím.cruelik.

  46. cruelik
    12.10.2009 na 16:01 | #46

    @Axer
    No to si snad děláš prdel!!!!!
    Proč urážíš hráče jen kvůli tomu že nejsou na takové úrovni jak seš ty nebo váš klan.Taky si nebyl hned dobrej ale postupem času ses vypracoval do hodnosti jakou máš.Sám moc dobře víš,že u CA musíš strávit spoustu času aby se hráč vypracoval.
    Já sice nemám takovou hodnost jak máš ty ale věřím že bych ti natrh prdel.Myslím si že si tak akorát svým výrokem pošpinil čest svého klanu u ostaních hráčů.
    Je pravda že váš klan vede tabulku cz-sk top kaličů ale to ti nedává právo urážet ostatní hráče.
    Já být leadrem klanu tak máš padáka.Takového hnupa jak seš TY bych teda v klanu nechtěl.

  47. benelux
    12.10.2009 na 15:28 | #47

    🙂

  48. Axer
    12.10.2009 na 13:14 | #48

    Kto nie je z SKcz ARms tak je prakticky lama, pozri sa na výsledky ako dopadli tý čo nie sú v klane…načo tam taký budú hrať? Aby si ostatný mohli robiť skilly??? Ja by som tento event dal len pre hráčov SKcz arms!!!! A ostatný nech sa naučia hrať alebo držia huby!!!

  49. troba
    12.10.2009 na 11:10 | #49

    Že bylo více hráčů z jednoho klanu bych asi neřešil a omezovat počet na klan , no nevim. Tentokrát jsem se tam taky nedostal, než jsem nakloval heslo jednim prstem, tak bylo plno. Tak příště.

  50. Goody-CZ
    12.10.2009 na 08:21 | #50

    Co se tyka omezeni na hrace.. trosku vykrik do tmy. jasne je napsano kdo driv prijde ten hraje tak nevim proc tu chcete brecet ze na vas nezbylo misto. a ze vetsina hracu co o tom eventu vi je z SKCZ Arms za to nikdo nemuze

  51. KaenMcRyan
    12.10.2009 na 00:01 | #51

    Kdyby zrovna jako na potvoru neprisel kamos, tak bych si s vama zahral… znad priste

  52. cacn
    11.10.2009 na 23:39 | #52

    costemo: Shura rozhodne 4fun hral (viem to, bol som sním na skype 🙂 ),išiel do druhého týmu preto že v Brave chýbali hráči.
    Krásne 3. miesto, dobre si takto zahrať s komunitou.

  53. straky
    11.10.2009 na 22:28 | #53

    Dik Ajvngoui a v pohode jako urazku to neberu ty 2 mapy nemusim a ani je nehraju ta 3 uz byla v pohode mam radsi mapy kde mam trochu prostoru na rozkoukani.

  54. costema
    11.10.2009 na 22:20 | #54

    Nelíbí se mi, že SHURA přešel po první hře do druhého týmu. Nemělo to být, že kam se připojíš tam zůstaneš? Nezúčastnil jsem se takže můžu kritizovat. On prostě nechtěl hrát 4fun, on to chtěl za každou cenu obhájit. Teda alespoň v případě, že se hrálo tak jak jdou za sebou screeny. V prvním mači dostal na kokos a hned utíkal na druhou stranu ať má lepší exp 😀 . Za toto minimálně DISKVALIFIKACI 😀 a nebál bych se mu odebrat i rodný list.

  55. Thull
    11.10.2009 na 22:03 | #55

    benelux :
    to by nebolo zle.. inak si ostatny nezahraju..

    to byl vtip 🙂

  56. benelux
    11.10.2009 na 21:57 | #56

    to by nebolo zle.. inak si ostatny nezahraju..

  57. Thull
    11.10.2009 na 21:03 | #57

    příště bych dal hlavně omezení na CzSk arms :-D, 50% maximálně

  1. Žádné zpětné odkazy